Wednesday 8 February 2012

VCO DPT STABILKAN PERIOD

Alhamdulillah sy dpt menbantu customer nie utk pulihkan period yg tak teratur. Dgn izin ALLAH juga..

norazraini: testimoni saya...saya ada masalah period tak teratur...dan bln 11 dan 12  tahun 2011, tiba2 period saya dtg byk hari..bulan 11 dtg selama 14 hari.selalu 7-9 hari je..dan bulan 12 lagi menakutkan selama 17 hari. saya pergi doktor pakar wanita,dia scan semua dia ckp hormon saya xbalance..saya try cari search dlm internet dan jumpa vco yg dikatakan leh seimbangkan hormon. jadi saya beli satu botol vco pil dari Kak Hartini saya nak try..saya start mkn pil tu awal bulan satu..dan bulan satu saya dtg period,period saya hanya 5 hari saja.. dan sekarang saya order botol ke 2 coz saya xtahu kesan vco atau pil yg saya ambil sebelum tu dari doktor. tapi yg saya suka vco ni bila2 pun boleh makan...sebab sebelum ni saya ade beli manjakani/vitamin dlm botol tapi dlm period n wanita hamil xboleh..dengan vco ni saya boleh mkn bila2 masa aja...saya harap masalah saya akan ok..baru satu botol..insyallah saya akan jadi pengguna vco ni.. thank you Kak Hartini dan dengan izin ALLAH , semoga semuanya berjalan lancar...
NAZA,Subang Jaya,9 Februari 2012
Last message received on 9/2/2012 at 12:48 PM

zhartini: thanks nora

No comments:

Post a Comment